Karta Postaci

Imię:
Płeć:
Gatunek:
Przynależność do grupy:
Ranga:
Wiek:
Wygląd: (> 5 zdań)
Charakter: (> 5 zdań)
Historia: (>5 zdań - nie dotyczy postaci urodzonych na fabule)
Link do obrazku (nieobowiązkowe):
Prosimy o korzystanie z obrazków/base dozwolonych przez Autora do użytku! Sugeruję korzystanie ze zdjęć z Pixabaya.

!POTWIERDZENIE PRZECZYTANIA REGULAMINU PRZEZ PODANIE JEGO 5 PUNKTU!

Grywalne gatunki (bez opisów):

*koń
*jeleń
*zebra
*żubr

*lew
*puma
*gepard
*leopard
*ocelot
*ryś

*wilk
*hiena
*lis

*niedźwiedź (bez polarnego)

Uwaga! Wiem, że  podane powyżej gatunki potrzebują odpowiedniego klimatu do poprawnego funkcjonowania. Zostawiam Wam jednak dużą dozę dowolności, ale od razu przestrzegam, że decydując się  niedźwiedziem na dłuższą wyprawę na pustynne tereny, narażacie postać na niebezpieczeństwo.

Mail do wysyłania KP: julia.anna450@gmail.com
Howrse: KotekNaDrzewie

5 komentarzy:

  1. Imię: Est
    Płeć: Samica
    Gatunek: Lew
    Przynależność do grupy: Pakt Pazurów
    Ranga: Jakaś tam (pierwsza) kolejna samica w grupie
    Wiek: trochę ponad 3 lata
    Wygląd: Est posiada jasnobrązowe i krótkie futro. Jest samicą o atletycznej budowie. Zawsze chodzi dumnie, często przy tym unosząc głowę. Jej obojętne na pozór ślepia są ciemne. Brzuch i wewnętrzna część łap przybrały jaśniejszy, bardziej beżowy kolor.
    Charakter: Bardzo dumna. Lubi wywyższać się nad innymi współlokatorkami (których aktualnie nie ma, ups). Co innego tyczy się samców, a szczególnie przywódcy - darzy go szacunkiem, przynajmniej, póki włada tą lwią grupą. Lubi wylegiwać się w słońcu. Nie pokazuje zbyt wielu emocji, gdyż boi się ukazania swoich przykładowo lęków. Mimo to bycie w centrum nie jest dla niej najważniejsze. Zawsze gotowa obronić słabszych z grupy.
    Historia: Niegdyś była samotnikiem. Należała do małej, może trzyosobowej grupki z bratem i matką. Po nagłej śmierci brata postanowiła ruszyć poszukać prawdziwej drużyny. I ją znalazła. Postanowiła zasilić Pakt Pazurów. Bo czemu nie?
    Link do obrazku: -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie bym zapomniała ^^'

      Potwierdzenie przeczytania regulaminu:
      5) Proszę o stosunkowo rzadkie zmienianie nicku na Czacie.

      Usuń
    2. Bardzo dobrze :) akceptuję

      Usuń
  2. Imię: Fantasma
    Płeć: Wadera
    Gatunek: Wilk
    Przynależność do grupy: Sojusz Zębów
    Ranga: Pierwsza samica w grupie
    Wiek: 4 lata
    Wygląd: Jest waderą, nie jest więc specjalnie wielka czy umięśniona. Posiadaczka szczupłej sylwetki, długich łap i puchatego ogona o jednolicie czarnej sierści. Dzięki niewielkiemu wzrostowi i szczupłej sylwetce potrafi przecisnąć się przez najróżniejsze szczeliny. Ma całkiem długie, czarne uszy - z czego lewe nadgryzione - i niewielkie, bursztynowe ślepia. Pysk jest krótki, zaopatrzony już w lekko żółtawe, ale nadal ostre jak brzytwa kły. Porusza się niezwykle cicho i z taką gracją, której nie jedna wadera by jej pozazdrościła. Jest wątłej budowy, przez co nie jest specjalnie silna.
    Charakter: Nie jest specjalnie rozmowna. Fantasma woli obserwować i słuchać, zamiast czynić i rozmawiać. Atakuje z zaskoczenia, niespodziewanie, często stosując tak zwane ciosy poniżej pasa. Nie przepada za zbyt dużym towarzystwem, ale i też nie jest typem samotnika. Wadera ta lubi zbierać plotki i różnorodne informacje, by w ostateczności móc je użyć przeciw temu, komu nie lubi. Uwielbia być adorowana przez basiorów. Często w swych wypowiedziach stosuje sarkazm i ironię, po prostu to uwielbia. Jest miła, owszem, ale na swój sposób. Zwykle jej głos jest szorstki i oschły, nawet dla maluchów. Jeżeli wadera nie mówi do ciebie, byś sobie poszedł, to oznacza to, że w jakimś stopniu ją zaintrygowałeś. Skryty typ romantyczki.
    Historia: Urodziła się na jakimś bagnie, gdzie stworzenia zabijali siebie nawzajem, by przetrwać. Fantasma przeżyła tylko dlatego, że jej matka nie pozwoliła jej zabić. Nie miała jednak lekko. Odkąd tylko pamięta musiała samodzielnie szukać pożywienia i pomóc z zabijaniu tych, którzy wtargnęli na teren jej malutkiej rodziny. To też wtedy nadobyła ważną umiejętność, jaką jest obserwacja; czekała, aż jej rodzina zapędzi przeciwnika pod jej kryjówkę i wtedy wadera kończyła całe to przedstawienie. Bywało znacznie gorzej, kiedy napadało kilka stworzeń na raz, ale zawsze cudem wygrywali.
    Naszej małej wilczycy nie podobało się takie życie. Czuła się niedoceniana, gardzona przez wszystkich. Przecież to głównie dzięki niej nadal mogli cieszyć się tym terenem! I co z tego miała? Nic.
    Była wtedy młoda, kiedy odeszła od rodziny. I nie aż tak doświadczona, by przetrwać samej. Jednak udało jej się oszukać przeznaczenie; po dwóch latach, mocno ranna, ze zwichniętą łapą i nadgryzionym uchem przeszła przez tą dziwną rzekę, przed którą tyle razy ostrzegała ją rodzicielka. Później było już tylko lepiej. Chyba nie trzeba dodawać, że dołączyła do Sojuszu Zębów, prawda?
    Link do obrazku: -

    Potwierdzenie przeczytania regulaminu:
    5) Proszę o stosunkowo rzadkie zmienianie nicku na Czacie.

    OdpowiedzUsuń