Realia

Progress - kontynent pełen kontrastów.
Trzy potężne rzeki przecinają go w poprzek, tworząc cztery unikalne krainy. Od lewej:
> suche równiny przechodzące w pustynię (A)
> bujne lasy i bogate w pożywienie łąki (B)
> chłodne, górzyste tereny porośnięte lasem (C)
> ciemne, niegościnne puszcze i bagna zamieszkane przez wygnańców, łotrów i wszystkich innych, co nie znaleźli domu w lepszym miejscu (D)









 
^bardzo poglądowa i uproszczona mapa 
(w miejscu zderzenia się dwóch kolorów znajdują się rzeki)

Są to krainy nietknięte ludzką ręką, od wieków władają nimi wyłącznie zwierzęta: zamieszkujące stepy stada dzikich koni, wśród których dominuje Przymierze Kopyt pod przywództwem ich Królowej, liczne stada lwów złączone z innymi dzikim kotami w Pakcie Pazurów, wybrana wataha wilków zwana Sojuszem Zębów i zamieszkująca las oraz samotnicy - niedźwiedzie i wiele innych stworzeń. Mieszkają tam też stworzenia niegodziwe, nienawidzone, wyklęte - szare wilki, hieny, wszelakie wyrzutki z najróżniejszych plemion znalazły swój dom w ciemnych, niebezpiecznych lasach krainy na mapie oznaczonej literą D, a przez tubylców nazywanej Paszczami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz